A Dailymotion francia származású videó platformja nyilvánvaló céllal érkezik a piacra: szeretne magának egy cseppet megszerezni a Twitch népszerűségéből. Ennek során a játékosok egy széles skáláját veszik célkeresztbe, egészen az egyszerű casual gamertől az e-sport legnagyobb neveiig, mindenkit megpróbálnak átcsábítani az új szolgáltatás oldalára.
Az első statisztikák szerint a játék témában született videók máris 180 milliós nézettséget generálnak egy hónap folyamán az oldalon, így legalábbis nyugodtan beszélhetünk bíztató kezdetről a Daily Motion Games-t illetően. Ennek ellenére azonban kérdéses, hogy az Amazon által tavaly 1 milliárd dolláros áron megszerzett Twitch, melyre a Google és Yahoo is licitált megtűri-e majd maga mellett az ambíciózus versenytársat.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: wmpoweruser.com és publisher.dailymotion.com
Írta: Ambróz Nóra