Jump to content

Az Overwatch játékosok 22%-ka integrált GPU-t használ

2017. 03. 17. 14:19

A PC-ről Overwatchkodó emberkék közel negyede csupán integrált grafikus processzort használ, de a Blizzard gondoskodott róla, hogy ez ne tegye tönkre a játékélményük.

A Blizzard játékai tradicionálisan elég jól optimalizáltak ahhoz, hogy a legtöbb gépen kielégítően muzsikáljanak és ez alól szerencsére az Overwatch se jelent kivételt. Sőt, ami azt illeti a játékot úgy tervezték, hogy amikor még a legbegyengébb vagy integrált GPU chippekel akad össze, akkor se legyen nagy gondja a játékosoknak.

Ez a taktika kifizetődőnek bizonyult a Blizzard szerint, mert a PC-ről érkező játékosaik 22%ka integrált GPU-val veti magát a küzdelmekbe. Az ilyen grafikus kártyákat tipikusan laptopokban és ultrabookokban használnak és határozottan mondhatjuk, hogy egyébként kevesek a mai nagy játékok rendszerkövetelményeihez.

Ryan Greene, a Blizzard szenior szoftvermérnöke erősítette meg ezt a kis érdekességet a 2017-es GDC alatt, ahogy azt a PCGamer riportja tartja.

Greene szerint a cél az volt, hogy az Overwatch legalább 60 fps-en menjen az ajánlott követelmények mellett és 30 fps-en a minimum rendszerkövetelmények szintjén. A fejlesztésnél külön odafigyeltek a minimum konfiguráció kitesztelésére, aminek végül meg is lett az eredménye. Most sokkal többen férhetnek hozzá a játékukhoz, mint más mai, újabb gépeket igénylő alkotásokhoz.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)