Jump to content

Miért csak 6 mapot váltogat momentán a Heroes of The Storm?

2017. 05. 02. 08:37

A Blizzard rendesen elővette mostanában a Heroes of The Storm promózását. Beköszöntött a játék 2.0-ás verziója egy tonnányi kozmetikai cuccal, loot ládákkal, új pályával és hősökkel, no meg a Nexus Challenge második felvonásával. Na, de hova lettek közbe a régi pályák?

A sok újdonság és a reklámhadjárat kombinációja meghozta a várt hatást. A Blizzard MOBA játékát boldog boldogtalan feltelepítette, hogy megnézze magának mi fán is terem ez a nagy 2.0-ázás vagy csak skint szerezzen az Overwatchban. Akik nem először próbálkoztak be a játékkal azoknak biztos feltűnt, hogy mintha valami hiányozna. Hiába jött egyik meccs a másik után, senki se látta a régi pályákat és meg is indult a panasz áradat a Blizzard fórumain, hogy ezt mégis, hogy képzelték.

Lényegében úgy, ahogy korábban, amikor új pálya került be a map poolba. Jelenleg az új Hanamura pályával együtt 15 különféle pályát számol a HoTS. Ebből jelenleg csak a következő 6 darab érhető el:

  • Braxis Holdout
  • Cursed Hollow
  • Infernal Shrines
  • Hanamura
  • Sky Temple
  • Towers of Doom

Ennek az a roppant prózai oka megfigyeléseink szerint, hogy amikor egy új pálya kerül be, akkor a Blizzard mesterségesen lecsökkenti a map pool-t, hogy a játékosok gyakrabban találkozhassanak az új pályával. Erre nyilván lenne más megoldás is, de ők ezt választották. Nem kell tehát pánikba esni, nem tűntek el a régi pályák és nincs is velük semmi baj. A korábbi új pályák hozzáadása után 2 hétig tartott ki a megnyirbált map pool. Amennyiben ez most is így lesz, akkor már csak még egy hétig kell nélkülözni a többi pályát, illetve custom játékhoz most is elérhetőek, ha már tényleg nagyon nem bírjuk egy BlackHearth’s Bay vagy egy Dragon Shrine nélkül.

(Forrás: gamerguru.hu Kép forrása: youtube.com)