A The Wall Street Journal jelentése szerint a Twitter egy a média partnerei számára tartott prezentációja során a CES-en elárulta, hogy azt tervezi, azokat is bevonja reklám hadjáratai hatáskörébe, akik nem tartoznak a felhasználók közé. Ebbe beletartozik, hogy eladnák a tweetekbe foglalt reklámokat kívülálló publikálóknak és alkalmazásoknak, akikkel ezt követően a Twitter osztozna a reklám bevételeken.
Az alapötlet az, hogy a Twitter máris számos megtekintést tudhat magáénak, mégha nem is feltétlenül mindenki felhasználó ezek közül, így most ezeket a tekinteteket szeretné a cég kihasználni másokkal karöltve.
Noha a dolog látszólag még csak a tervezés szakászában jár és semmi nem végleges, mégis bizonyos nevek, mint az ESPN SportsCenter app és a Flipboard, már felbukkantak a lehetséges partnerek között.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: marketing-mojo.com és mashable.com
Írta: Ambróz Nóra