Jump to content

A Twitter új reklámstratégiája

2015. 01. 11. 21:00

Eddig azt gondoltad, hogy a Twitter messziről való elkerülésével sikerült bölcsen távoltartanod magadat annak reklámstratégiáitól is, akkor bizony hatalmasat tévedtél. A Twitter keze egészen a külső partnerei felületeiig elér.

A The Wall Street Journal jelentése szerint a Twitter egy a média partnerei számára tartott prezentációja során a CES-en elárulta, hogy azt tervezi, azokat is bevonja reklám hadjáratai hatáskörébe, akik nem tartoznak a felhasználók közé. Ebbe beletartozik, hogy eladnák a tweetekbe foglalt reklámokat kívülálló publikálóknak és alkalmazásoknak, akikkel ezt követően a Twitter osztozna a reklám bevételeken.

Az alapötlet az, hogy a Twitter máris számos megtekintést tudhat magáénak, mégha nem is feltétlenül mindenki felhasználó ezek közül, így most ezeket a tekinteteket szeretné a cég kihasználni másokkal karöltve.

Noha a dolog látszólag még csak a tervezés szakászában jár és semmi nem végleges, mégis bizonyos nevek, mint az ESPN SportsCenter app és a Flipboard, már felbukkantak a lehetséges partnerek között.

Forrás: thenextweb.com

Fotó: marketing-mojo.com és mashable.com

Írta: Ambróz Nóra